November 16, 2006

a surprise from orkut

Orkut is good, I can find what I expect by search. You can contact with him directly.
Today, I received a reply form a hometown girl who I had invited before several days. Its not image that she say to me “you are terrible” and “How are you finding me here”, its so discourteous:( actually, I am satisfaction in the pic of orkut,it is difference from my former style. She though I am her old friend to make a prank, I spend all my evening to persuade her that I am not the guy who same name spell and city ,similar age and appearance with me. Finally, She seems some disappointed after she know I am another wangli. But I am also bring another surprised to her in the surprising day :-D Go to bed and make a good dream! Warm greetings for happiness and good luck to the friend and another wangli

Orkut还是不错的,可以很方便的找到自己期待的朋友,也很方便联系,只要对方愿意.
前几天试着搜索老乡,结果只有一条,加,今天有回复了,没想到一来就说我恐怖,汗,还说我怎么找到她的,网络奇缘呗:) 原来她把我当成以前一个很好的朋友——一个和我名字发音一样出生地一样长像年龄都差不多的家伙。解释了一晚上,知道我是另一个wangli,似乎还挺失望的,郁闷。确实很巧,把事情告诉秃笔宝他说这是骗子,我还是相信这是真的。

以前在网络上搜索我的名字得到的结果是汪李二人友谊深厚,指得是李白和汪伦,正好是在泾县(小猪的家) 桃花潭,也是描述友情的.祝福小猪同志工作开心幸福。

PS:听小猪同志说今天碰到很多怪事: 遇到个很像以前男朋友的;手机忽然变好了;又看到了我这个家伙 :-D 生活充满惊喜~

No comments: